Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Poznaj naszych kolegów
Chciałbyś się dowiedzieć, jak to jest pracować w DYKA? Obejrzyj te filmy i zobacz, jak wygląda nasz dzień pracy.
Praca w firmie DYKA: magazyn
Jesteś ciekawy jak wygląda (współ)praca na naszym Magazynie? Andrzej i Krzysztof podzielą się z Tobą swoją perspektywą.
Praca w firmie DYKA: produkcja
Jesteś ciekawy jak pracuje się w naszym zespole produkcyjnym? Jarek, Michał, Radek i Rafał opowiedzą Ci o swoich wrażeniach.
Mariusz - Elektryk utrzymania ruchu
lubi pracę, która stawia przed nim wciąż nowe wyzwania i nie jest monotonna dlatego tak dobrze pracuje mu się w Dyka! Ceni koleżeńską atmosferę w grupie, brak barier i swobodne relacje z przełożonymi, którym może o wszystkim powiedzieć. Dużą satysfakcję daje Mariuszowi fakt, że praca którą wykonuje zostaje doceniona.
Robert - Mechanik utrzymania ruchu
ma wrażenie, że urodził się mechanikiem, a fakt ten zrozumiał już około 10-go roku życia podczas naprawy żelazka mamy… Aby dołączyć do naszego zespołu Robert przeprowadził się ponad 300km i nie żałuje! Uwielbia, gdy może pomóc kolegom i koleżankom, którzy przychodzą do niego ze swymi problemami. Każda awaria czy nierozwiązany problem natury technicznej nie przestaje Roberta dręczyć póki go nie usunie!
Jacek Załubski - Technical Sales Manager – Inżynier Sprzedaż Vacurain
lubi pracę, która stawia przed nim wciąż nowe wyzwania i nie jest monotonna dlatego tak dobrze pracuje mu się w Dyka! Ceni koleżeńską atmosferę w grupie, brak barier i swobodne relacje z przełożonymi, którym może o wszystkim powiedzieć. Dużą satysfakcję daje Mariuszowi fakt, że praca którą wykonuje zostaje doceniona.
Małgorzata Gotlibowska - Przedstawiciel Handlowy
„Dykę” lubi szczególnie za atmosferę, która panuje w firmie. Praca Małgosi nie polega na siedzeniu przy biurku, robieniu ofert i odpisywaniu na maile, ale przede wszystkim na pracy w terenie. Małgosia stawia na doradztwo techniczne i serwis budując długofalowe relacje z klientami, które trwają czasami kilkanaście lat.